Inschrijven kinderen

Inschrijfvoorwaarden

versie November 2023

Door uw kind in te schrijven gaat u akkoord met de onderstaande inschrijfvoorwaarden:

• Bij het invullen van het inschrijfformulier vult u de schoolgroep in waar uw kind nu in zit.
  • Uw kind mag 1 voorkeur opgeven met wie hij/zij in een groepje zou willen. Dit mag alleen een kind zijn uit hetzelfde leerjaar. Het betreft een voorkeur, wij doen ons best om zoveel mogelijk aan de wensen te voldoen.
  • Indien een kind extra zorg of begeleiding nodig heeft, dient u dit aan te geven bij het bestuur van de KVW. In overleg met het bestuur kan er dan een beroep gedaan worden op u voor deze extra zorg of begeleiding.
  • Als er omstandigheden zijn die wij als organisatie dienen te weten (medicijnen, allergie enz.), geef dit dan tijdig door.
  • Zorg dat u als ouder altijd telefonisch bereikbaar bent tijdens de KVW. Op het inschrijfformulier kunt u uw telefoonnummer invullen.
  • Per aangemeld kind dient 1 persoon ouder dan 16 jaar voor 1 dagdeel aangemeld te worden om als vrijwilliger te helpen.
  • Wilt u gebruik maken van de kinderopvang dit graag aangeven tijdens de inschrijving.
  • Bij extreem weer (zoals zware regen, onweer of hitte) kunnen de kinderen tussen de middag of eerder op de dag naar huis komen. Houd hier dus altijd rekening mee.
  • Bij het inschrijven gaat u akkoord met het feit dat wij foto’s maken voor de website van de KVW, sociale media en het archief. Wij zijn zorgvuldig met het maken en plaatsen van deze foto’s. Heeft u hier bezwaar tegen dan kunt u dit vermelden bij de bijzonderheden tijdens de inschrijving.
  • Wij gaan er vanuit dat uw kinderen zelf hun drinkbeker meebrengen.
  • Wij zijn niet aansprakelijk voor het verlies, diefstal of beschadiging van (kostbare) spullen. Laat spullen zoals geld, telefoon, horloges, sieraden of andere kostbare zaken dus thuis.
  • Mocht u als ouder het inschrijfgeld niet kunnen betalen, dan willen wij u verwijzen naar Stichting leergeld (www.leergeld.nl). Ook het Roland de Kroon fonds kan wellicht helpen.

Het inschrijfgeld voor de gehele week bedraagt:

• Kleuters € 22,50
  • Basisschool € 25,00